УЧНЯМ

Якщо тобі цікаво дізнатися до чого більше ти схильний у професійному спрямуванні, то пропоную тобі пройти наступний тест.

МЕТОДИКА «ПРОФІЛЬ»

(модифікація  «Карти  інтересів»)

Інструкція: Дані питання стосуються Вашого відношення до різних напрямів   діяльності. Чи подобається Вам робити те, про що говориться в опитувальнику? Якщо так, то в бланку відповідей поряд з номером питання поставте «+». Якщо не подобається - «-». Якщо сумніваєтеся - поставте «?».

Стімульний матеріал.

Мені подобається..

  1. Дізнаватися про відкриття в області фізики і математики.
  2. Дивитися передачі про життя рослин і тварин.
  3. З'ясовувати устрій електроприладів.
  4. Читати науково-популярні технічні часописи.
  5. Дивитися передачі про життя людей в різних країнах.
  6. Бувати на виставках, концертах, спектаклях.
  7. Обговорювати і аналізувати події в країні і за кордоном.
  8. Спостерігати за роботою медсестри, лікаря.
  9. Створювати затишок і лад в домі, класі, школі.
  10. Читати книги і дивитися фільми про війни і битви.
  11. Займатися математичними розрахунками і підрахунками.
  12. Дізнаватися про відкриття в області хімії і біології.
  13. Ремонтувати побутові електроприлади.
  14. Відвідувати технічні виставки, ознайомлюватися з досягненнями науки і техніки.
  15. Ходити в походи, бувати в нових незнаних місцях.
  16. Читати відгуки і статті про книги, фільми, концерти.
  17. Брати участь в суспільному житті школи, міста.
  18. Пояснювати однокласникам учбовий матеріал.
  19. Самостійно виконувати роботу по господарству.
  20. Дотримувати режим дня, вести здоровий спосіб життя.
  21. Проводити досліди по фізиці.
  22. Доглядати тварин, рослини.
  23. Читати статті про електроніку і радіотехніку.
  24. Збирати і ремонтувати меблі,  годинник,  замки,  вело­сипеди.
  25. Колекціонувати камені, мінерали.
  26. Вести щоденник, складати вірші і оповідання.
  27. Читати біографії відомих політиків,  книги по історії.
  28. Грати з дітьми, допомагати виконувати уроки молодшим школярам.
  29. Купувати продукти для дому, вести урахування витрат.
  30. Брати участь у воєнних іграх, походах.
  31. Займатися фізикою і математикою зверх шкільної програми.
  32. Помічати і тлумачити природні явища.
  33. Збирати і ремонтувати комп'ютери.
  34. Будувати креслення, схеми, графіки, у тому числі на комп’ютері.
  35. Брати  участь в  географічних,   геологічних  експедиціях.
  36. Розказувати друзям про прочитані книги, побачені фільми і спектаклі.       
  37. Стежити за політичним життям в країні і за кордоном.
  38. Доглядати маленьких дітей або близькими, якщо вони захворіли.
  39. Шукати і находити способи заробляння грошей.
  40. Займатися фізичною культурою і спортом.
  41. Брати участь у фізико-математичних олімпіадах.
  42. Виконувати лабораторні досліди по хімії і біології.
  43. Знатися на принципах роботи електроприладів.
  44. Знатися на принципах роботи різних механізмів.
  45. «Читати» географічні і геологічні карти.
  46. Брати участь в спектаклях, концертах.
  47. Вивчати політику і економіку інших країн.
  48. Вивчати причини поведінки людей, будову человечес­кого організму.
  49. Вкладати зароблені гроші до домашнього бюджету.
  50. Брати участь в спортивних змаганнях.

Бланк відповідей

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            Обробка і аналіз результатів: Після того, як хлопці завершили роботу з опитувальником, вони повинні підрахувати кількість плюсів в кожній з десяти колонок. Десять колонок – це десять можливих напрямів професійній діяльності:

  1. фізика і математика;
  2. хімія і біологія;
  3. радіотехніка і електроніка;
  4. механіка і конструювання;
  5. географія і геологія;
  6. література і мистецтво;
  7. історія і політика;
  8. педагогіка і медицина;
  9. підприємництво і домоводство;
  10. спорт і військова справа.

Чим вище бал в кожній колонці, тим вище інтерес до цього виду діяльності. Максимальний бал - 5 - говорить про яскраво виражений інтерес до предмету або виду діяльності. Чим менше балів, тим слабкіше інтерес. Якщо сума балів ні в одному стовпці не перевищує 2 бали, значить, професійні інтереси ще не сформовані.

Найчастіше максимальне число балів опиняється не в одному, а в трьох-чотирьох стовпцях. Ці комбінації виявляють сферу професійних інтересів підлітка.

  МЕТОДИКА ВИЗНАЧЕННЯ СХИЛЬНОСТІ ДО СУЇЦИДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ 

(М. Горська)

Інструкція досліджуваному. Зараз вам зачитають твердження, навпроти кожного з них ставте оцінку за таким принципом: якщо твердження вам підходить - то 2, якщо не зовсім підходить - 1, якщо зовсім не підходить — 0.

Бланк опитувальиика

1. Я часто невпевнений у своїх силах.

2. Нерідко мені здається безвихідним становище, з якого можна було б знайти вихід.

3. Я часто залишаю за собою останнє слово.

4. Мені важко змінювати свої звички.

5. Я часто червонію через дрібниці.

6. Неприємності мене часто засмучують, і я впадаю у розпач.

7. Нерідко в розмові я перериваю співрозмовника.

8. Мені важко переключитися з однієї справи на іншу.

9. Я часто прокидаюся вночі.

10. При великих неприємностях я беру провину на себе.

11. Мене легко роздратувати.

12. Я дуже обережний у зміні свого життя.

13. Я легко впадаю у розпач.

14. Нещастя і невдачі нічого мене не вчать.

15. Мені доводиться часто робити зауваження іншим.

16. У суперечці мене важко переконати.

17. Я переймаюся навіть через уявні неприємності.

18. Я часто відмовляюся від боротьби тому, що вважаю її марною.

19. Я хочу бути авторитетом для оточення.

20. Нерідко не полишають думки, яких слід було б позбутися.

21. Мене лякають труднощі, з якими зіткнуся в житті.

22. Нерідко почуваюся беззахисним.

23. У будь-якій справі я не задовольняюся малим, а хочу досягти максимального успіху.

24. Я легко зближуюся з людьми.

25. Я часто звертаю увагу на свої недоліки.

26. Інколи у мене буває пригнічений настрій.

27. Мені важко стримувати себе, коли я гніваюсь.

28. Я дуже хвилююсь, якщо в моєму житті несподівано щось змінюється.

29. Мене легко переконати.

30. Я відчуваю розгубленість, коли у мене виникають труднощі.

31. Мені більше подобається керувати, а не підкорятися.

32. Нерідко я виявляю упертість.

33. Мене хвилює стан мого здоров'я.

34. У скрутні хвилини я іноді поводжуся, як дитина.

35. У мене різка жестикуляція.

36. Я неохоче йду на ризик.

37. Я важко витримую очікування чогось.

38. Я думаю, що ніколи не зможу виправити своїх недоліків.

39. Я - мстивий.

40. Мене засмучують навіть незначні порушення моїх планів.

Обробка результатів

I. Шкала тривожності: 1, 5, 9, 13, 17, 21, 25, 29, 33, 37.

II. Шкала фрустрації: 2, 6, 10, 14, 18, 22, 26, 30, 34, 38.

ІІІ Шкала агресії: 3, 7, 11, 15, 19, 23, 27, 31, 35, 39.

ІV Шкала ригідності: 4, 8, 12, 16, 20, 24, 28, 32, 36, 40.

Інтерпретація результатів

Для кожної групи можлива кількість балів від 0 до 20, де «0» визначається як невиявлений прояв цієї характеристики.

І. Шкала тривожності - визначає рівень здатності індивіда до відчуття тривоги:

0-7 балів - низький рівень тривожності;

8-11 балів - середній рівень тривожності;

12-16 балів - високий рівень тривожності;

17 балів і більше - дуже високий рівень тривожності.

II.Шкала фрустрації — виявляє ступінь розчарування, яке виникає через реальні або уявні перешкоди, що заважають досягненню мети:

0-7 балів - низький рівень фрустрації; 8-9 балів - середній рівень фрустрації; 10-15 балів - високий рівень фрустрації;

16 балів і більше - дуже високий рівень фрустрації.

III.Шкала агресії — виявляє підвищену психологічну активність, прагнення до лідерства через застосування сили до інших людей. Для суїцидентів допускається зниження агресивності

від 10 до 0:

0—10 балів — низький рівень агресивності; 11—12 балів — середній рівень агресивності; 13—16 балів — високий рівень агресивності;

17 і більше — дуже високий рівень агресивності.

IV. Шкала ригідності - ускладненняу зміні визначеної суб'єктом діяльності за умов, що така перебудова справді потрібна. Для осіб із суїцидальною поведінкою — 13 балів і вище:

0-10 балів — низький рівень ригідності;

11-12 балів — середній рівень ригідності;

13-16 балів — високий рівень ригідності;

17 балів і більше — дуже високий рівень ригідності.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.

ЯК ПРАВИЛЬНО ДИХАТИ ПРИ ПАНІЧНИХ АТАКАХ? Раптова поява почуття страху смерті і незрозумілою сильної тривоги може бути обумовлено реакцією ве...